Cadou

Stiu ca inca nu e nici macar decembrie, dar am hotarat sa fac si eu un cadou... unul general, pentru toti cititorii. Si cum mie imi place sa ofer doar cadouri care au utilitate, am creat un nou blog :D

Unul dedicat doar ideilor de cadouri. Ok, recunosc, cadoul e putin pentru mine. De vreo 3 ani ma straduiesc sa creez ceva de genul, dar nu m-am gandit niciodata la un blog. Normal, e inca la inceput, nu e perfect, sunt multe lucruri pe care vreau inca sa le modific (de-abia ma obisnuiesc cu wordpress-ul). Si articole inca nu am, decat doua mai vechi de pe blogul asta si o scurta introducere. Dar o sa incerc in zilele urmatoare sa adaug cateva articole care sa prinda "esenta" la ce vreau sa fac.

Sincer, inca nici nu stiu de unde sa incep. Poate ar trebui sa-l inscriu pe google prima data? :)) O sa imi mai ia ceva timp sa inteleg exact in ce directie sa merg, stiti cum e la inceput. Sper sa reusesc sa ma ocup de ambele bloguri in aceeasi masura.

Bineinteles, m-am luat cu vorba si am uitat sa va dau linkul :D Cadoulperfect.com
Category: 4 comentarii

4 comentarii:

colaholicu spunea...

interesant, cre' c-o sa cer si io consiliere mai prin decembrie :D

strumfita cu esarfa spunea...

mult succes cu noul proiect! :P

Catalin spunea...

Mult succes! Cadoul perfect e oricum cel mai greu de gasit asa ca probabil vor fi multi care sa-l caute. :)

e-Lari spunea...

O idee foarte buna! Mai ales ca am observat ca te pricepi...

O sa-ti urmaresc si eu blogul...

Trimiteți un comentariu