Life Quest

Unul dintre cele mai frumoase cuvinte pentru mine este "vacanta". Si de ieri am intrat intr-o vacanta care va tine aproape 2 saptamani. Probabil ca va asteptati ca cineva care a scris articolul asta sa-si utilizeze aceasta perioada libera cu responsabilitate, sa faca toate acele lucruri care stau de mult timp astepand sa fie facute, cum ar fi lucrarea de dizertatie, proiectul la M.P.I., practica, sau macar curatenie, aranjatul si calcatul hainelor, aranjarea cartilor in biblioteca (nu, n-am facut-o inca) etc. Ei bine, eu am preferat sa-mi irosesc altfel prima mea zi libera: jucand Life Quest. Da, o zi intreaga. Pana l-am terminat.

Ce e Life Quest ? Un joc care incepe cu momentul in care absolvesti liceul. De aici incolo, iti faci singur viata. Si bineinteles ca, in timp ce ma jucam fascinata, nu puteam sa nu ma intreb cat de mult seamana cu viata reala. Asa ca hai sa va dau datele problemei.

La inceputul jocul, ai un mic apartament in chirie, care arata cam asa:


Ai 20$ in buzunar din bunatatea parintilor (pe care ii arunci pe haine, bineinteles). Iti cauti rapid un job, pe masura capacitatilor tale. Adica spalator de masini (jocul iti permite mai multe variante, eu va zic cum a decurs in cazul meu).

Te chinui sa strangi fiecare banut, hranindu-te doar cu salata, ca sa iti poti plati chiria si sa te inscrii la un curs la colegiu, care sa te ajute sa promovezi. Reusesti sa prinzi postul: parchezi masini. Salariul e mai mare si pui deoparte pentru o canapea. Si incepi sa treci la Chicken Nuggetsuri, ceea ce te face mai fericit.

Calatoria prin viata e presarata de mici concursuri amicale, cu fostii colegi de liceu. Pana la urma, ajungi sa vinzi masinile, strangi tare cureaua sa-ti cumperi un apartament mai bun, incepi sa-l mobilezi. Intre timp faci o gramada de cursuri, te inscrii la facultate, termini un master si apoi un doctorat, schimbi o gramada de joburi, de la vanzator de mobila, DJ, la croitoareasa, designer vestimentar, Middle Management, Vice-President si, in final, CEO.

Intre timp ti-ai schimbat si bicicleta ieftina pe un scooter si apoi pe o masina. Te-ai mutat in suburbii, ti-ai renovat casa pana ai dus-o la stadiul de "mansion" (decorata de mine ^.^)

Ai facut si greseli pe parcurs. Ai pierdut o gramada de bani pentru ca ti-ai vandut apartamentul si te-ai mutat intai in chirie in casuta din suburbie, pentru ca voiai sa faci impresie. Apoi te-ai chinuit mult sa strangi banii ca sa poti sa cumperi casa.

Deja ai bucataria ta moderna si mananci doar mancare organica. Te-ai inscris la fitness. Singurul lucru care iti lipeste e o familie. Iti iei niste haine mai dragute, ca sa-ti creasca charm-ul.
In timp ce altii isi gasesc parteneri in cluburi, tu, ca om de afaceri ocupat ce esti, trebuie sa dai un anunt la ziar. Raspund doi barbati si o fata. Cu primul baiat o dai in bara, asa ca incerci sa-l impresionezi pe al doilea.
Nu e tocmai genul tau, dar eh, deja dorintele materne nu te mai lasa sa faci mofturi. Il scoti la dans, la cinema si la restaurantul cel mai scump (cu toate ca tu esti mai fericita mancand acasa):
Il ceri in casatorie, dar spune ca e prea devreme. Il mai scoti la intalniri scumpe si il mai ceri o data. Accepta. Faci doi copii, un baiat si o fata.

Gata, ti-ai batut toti fostii colegi din liceu.


Teoretic, au trecut 10 ani pana ai realizat toate astea. In viata reala nu pot sa visez chiar atat de departe in doar 10 ani. Dar ar fi frumos sa fie atat de simplu 8->
Category: 8 comentarii

8 comentarii:

Catalin spunea...

Finalul e depressing, dar hei.. e doar un joc. :)

Anonim spunea...

este ft tare jocu

Anonim spunea...

imi place mult

Criss jucatoare de life quest spunea...

hei..ma poate ajuta cineva?..eu m.am maritat[ in joc] si nu ma lasa sa fac copii..cum trebuie sa procedez? multumesc

Criss jucatoare de life quest spunea...

adica scuze..nu m.am exprimat bine..dau pe chestia aia cu: have a baby..si imi scade din punctele lui de dragoste pentru mine..si..daca as vrea sa divortez cum o fac?

Anda spunea...

Din cate tin minte, inainte sa faci copii trebuie sa fii casatorita de cel putin 3 zile si sa ai meterul ala peste 85%.

Chiar nu stiu cum divortezi.

Criss jucatoare de life quest spunea...

ok mersi mult
te pup:)

Anonim spunea...

eu nustiu cum sa-mi fac copiilasi fericiti ... am dat acolo si imi apare 0% happiness

Trimiteți un comentariu