Carcassonne, Catan, Cluedo

Ieri ne-a invitat un prieten la el sa ne jucam niste board games. Ne-am intalnit undeva la cumparaturi si spre iesire dam de un stand cu jocuri si ochii imi pica pe Cluedo ... which I'm totally obsessed with. Asa ca mi l-am cumparat fericita :D Celelalte doua erau proaspat cumparate de prietenul care ne-a invitat. Si uite asa pana la 1 noaptea am uitat de noi.
Cred ca deja e bine cunoscut faptul ca imi plac toate jocurile, dar iubesc board game-urile. La ora 1 as putea zice ca m-au tarat oamenii acasa, ca ei mai trebuiau sa dea azi pe la lucru.

Am inceput cu Carcassonne.


Jocul e super frumos, e un joc de strategie, are niste reguli foarte simple si usor de inteles. Scopul e sa faci cat mai multe puncte. Trebuie sa-ti construiesti harta, bineinteles, in avantajul tau pe cat posibil. In functie de ce nimeresti, poti sa-ti faci cavaleri, hoti, calugari sau tarani, sa intregesti castele, sa inconjori manastiri, sa construiesti drumuri lungi sau sa ai cat mai multi tarani pe camp. Fiecare iti da un anumit numar de puncte.

Desi pare atat de simplut cand il vezi, jocul e extrem de distractiv. In plus, se termina relativ repede pentru un board game, cam 30-45 de minute... ce ma enerveaza pe mine la jocuri gen Monopoly e ca ai impresia ca nu se mai termina niciodata.
In plus, jocul are un pret destul de ok si multe extension pack-uri (parca vreo 8) care aduc elemente noi... dragoni, printese, poduri, masini etc. Ne gandim serios sa ne cumparam si noi.

Am continuat cu Catan.


(poza e de pe net, aia nu suntem noi)... now this is really addictive. E un pic mai complex decat primul, dar dupa ce joci maxim o tura deja l-ai inteles. Eu m-am cam fraierit la o faza ca nu stiam o regula si mi s-a cam stricat toata strategia :D Anyway, tot joc de strategie. Cine ajunge primul la 10 puncte castiga... iti construiesti cladiri ca sa faci puncte, cladirile le construiesti din resurse, resursele le castigi avand cladiri. Si cateva variabile. Oricum, cred ca pe asta am stat cel mai mult.

La asta as vrea sa mentionez ca am gasit varianta online, multiplayer, free, fara inregistrari si alte chestii. Grafica e destul de simplista, dar gameplay-ul e destul de fidel jocului. Deci, daca vrea cineva sa ma provoace la o partida de Catan (nu promit ca va bat, am jucat doar de doua ori pana acum :D ), anytime... lasati un comment, dati-mi un mail, cautati-ma pe mess, dati-mi un telefon, trimiteti un porumbel calator, ce va e mai la indemana.

Am incheiat cu Cluedo.
Asta e un joc clasic de care am auzit de multe ori in filme si eram extrem de curioasa cum e... l-am gasit pe telefon, pe calculator (dar pe calculator chiar nu e acelasi lucru) si in sfarsit am gasit si board game-ul. Ideea e ca cineva l-a omorat pe Black si trebuie sa aflii cine e ucigasul. Fiecare jucator are la indemana niste indicii si un carnetel de detectiv. Trebuie sa te plimbi prin casa si sa descoperi mai multe indicii. Ai o singura incercare sa ghicesti cine e criminalul, cu ce arma l-a omorat pe Black si in ce camera. Cine ghiceste primul, castiga.

Din pacate eram super obositi cand ne-am apucat de asta, atentia noastra era extrem de scazuta, unii se grabeau... asa ca nici nu am inteles regulile, nici n-am terminat jocul. Deci nu pot face un review complet jocului, dar abia astept sa incercam iar.
Category: 2 comentarii

2 comentarii:

colaholicu spunea...

Those games are soooooooooo addictive, cel putin Carcasonu' si Catan. They ruined my life :))

Anda spunea...

Eu m-as juca toata ziua :D

Trimiteți un comentariu