Cititi gratis

In ultima vreme am fost cam ocupata (total atipic pentru mine) si nu prea am mai avut timp de blog... nici sa scriu pe el nici sa-l promovez. Am vazut totusi ca mai sunt oameni care intra din cand in cand :-) De aceea m-am gandit sa-mi fac cateva minute si pentru el.
Cu toate astea n-am sa inchid inca concursul din postul trecut, pentru ca am doar doua poezii, total inacceptabil. Daca n-ati pus inca o poezie inseamna ca n-ati inteles nimic din ideea blogului. Deci o sa continui cu postarile, dar concursul ramane deschis pana o sa am cel putin 5 poezii (deja e prea mult sa sper la 10).

Si da, inca un post despre carti. Din doua motive.
Motivul numarul 1: am spus cuiva ieri ca as vrea sa am mai mult timp pentru citit si mi-a raspuns ca mi-a cam trecut vremea. Raspunsul meu: niciodata nu trece vremea cartilor.
Motivul numarul 2: acum si mai multe zile am spus altcuiva ca scopul blogului meu (pe langa a fi constructiv) e de a oferi diferite informatii pe care eu le gasesc mai usor deoarece am mai mult timp sa stau pe net. Chiar daca saptamana asta n-am stat mai mult online, m-am "impiedicat" totusi de o informatie pretioasa.

Azi nu vorbesc despre orice carti, ci despre carti online. Si eu prefer cartile reale, imi place sa stau in pat cand citesc, imi place sa dau paginile sau sa-mi pun semne e carte, imi place mirosul si textura cartilor.... dar sunt vremuri de "criza" si nu ne mai permitem toate cartile pe care am vrea sa le citim. Un alt motiv este ca in facultate, cand trebuie sa scriu tot felul de lucrari aveam nevoie de acces la mai multe carti decat imi putea oferi biblioteca.
Ei bine, am gasit cateva "biblioteci" online, gratuite.

romaniaeuropa.com - Daca cautati carti pe specializari. Eu m-am uitat la sectorul filosofie si am gasit o gramada de carti valoroase care mi-ar fi folosit in facultate. Gasiti si tot felul de dictionare, iar la "Literatura universala" am gasit o gramada de carti pe care le vedeam in librarii si nu mi le puteam permite. Sunt de toate, de la Faulkner la Stephen King. Trebuie doar rabdare la cautat pentru ca sunt 185 pagini de titluri doar la aceasta categorie.

VirtualLitera - Pe mine m-a impresionat numarul destul de mare a cartilor de Dostoievski :-D Cartile pe care nu le au in romana, le au in alte limbi (destul de multe si in engleza). Mi se pare mai bine structurat alfabetic si e mai usor sa gasesti ceva.

X6.ro - Nu mi se pare ca ar avea la fel de multe titluri ca site-urile anterioare, dar s-ar putea sa gasiti niste chestii noi. In mod special daca cautati dictionare.

(site-urile le-am gasit cu ajutorul go4it.ro)

Astea sunt cele care mi s-au parut demne de mentionat si cel mai probabil sa gasiti ceea ce cautati. Sper sa va fie de ajutor :-)
Category: 0 comentarii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu