Anul Tigrului

Poate unii dintre voi stiti deja ca ieri a fost o zi speciala. Nu, nu vorbesc despre Sfantul Valentin, ci despre Noul An Chinezesc. Ieri am intrat in zodia tigrului. Si este cu atat mai special lucrul acesta cu cat eu sunt nascuta in zodia tigrului ^.^ Ceea ce inseamna ca asta este anul meu ... apropo, pentru celelalte zodii cica va fi cel mai rau an din ultimii 60, deci succes! :D

Astept de cateva luni momentul asta, asa ca nu imi dau seama daca intr-adevar astrologia are ceva de-a face cu faptul asta sau e doar o autosugestie... dar de doua zile (deci de la intrarea in zodie) lucrurile imi merg extraordinar.

Toate certurile sau tensiunile pe care le-am avut pana acum au disparut ca prin farmec. Profesoara cu care imi fac lucrarea de dizertatie mi-a raspuns in sfarsit la mail, dupa o luna de asteptare. Deci poate imi iau totusi masterul anul asta. Meditatiile mele aproape ca s-au triplat, ceea ce nu inseamna inca ca ma scald in bani, dar cel putin imi pot plati datoriile + scurte iesiri in oras. Daca lucrurile merg in directia asta, in curand imi voi permite sa pun bani deoparte. In plus, am auzit o propunere foarte interesanta despre o posibilitate profesionala, despre care insa nu vreau sa zic prea multe acum (don't want to jinx it).

Astazi, Ana, o fetita de clasa a 3-a pe care o meditez, mi-a oferit un elefantel mic de metal... gestul m-a impresionat foarte mult, in sensul ca m-am simtit apreciata. Nu mi-am dorit niciodata in mod exceptional sa fiu profesor, dar acum inteleg intr-o oarecare masura care e satisfactia profesionala a acestora.

Ah, si azi, plimbandu-ma intamplator printr-un supermarket, am dat de niste reduceri incredibile la carti. Dupa ce am scotocit printre zeci de romane si carti de copii (era cat pe ce sa-mi iau niste benzi desenate cu personajele Marvel ... era un fel de carticica), am gasit pana la urma doua carti foarte dragute... prima se numeste Mistere de cinci minute (iti prezinta tot felul de cazuri de crima sau alte infractiuni si poti dezlega singur misterul) ... care a fost 10 lei. Si o alta carte despre Feng Shui care a fost doar 4 lei.

Azi pe strada m-am intalnit cu 3 persoane pe care nu le-am mai vazut de mult timp. Sunt atat de multe lucruri, majoritatea marunte, dar brusc totul pare mai frumos... poate primavara asta scap de astenie :D

Au trecut doar doua zile din anul tigrului si deja lucrurile se indreapta in directia buna, asa ca 2010 se anunta un an favorabil (pentru mine, bineinteles).

4 comentarii:

strumfita cu esarfa spunea...

anu meu a fost 2009...
nici n`am simtit. adica da, a fost tot de cacat. :/ plm.

e-Lari spunea...

Eu am inteles ca este anul tigrului de metal...

E vreo diferenta?:D

Anda spunea...

Da, eu sunt nascuta in anul tigrului de foc. Aceeasi combinatie de semn zodiacal + element se repeta o data la 48 de ani.

Andrei spunea...

Interesant la zodiacul chinezesc este ca uneori te descrie foarte bine :)

Trimiteți un comentariu