Planul

Intotdeauna cand am avut de facut o lucrare mai elaborata, strategia mea a fost sa scriu intai totul, si apoi sa ordonez si sa fac planul in consecinta. O chestie care in mod ciudat a functionat destul de bine pentru mine, desi este o treaba destul de haotica. Totusi, am fost surprinsa sa aflu ca nu sunt singura persoana care foloseste tactica asta.

De data asta, insa, am hotarat sa fac ceva total neobisnuit pentru mine: sa ma comport ca un om normal. Si sa fac planul inaintea lucrarii.
Anul asta o sa termin masterul (sper) si trebuie sa imi fac lucrarea de disertatie. Nu e prima lucrare de genul asta pe care o fac, dar probabil ca este cea mai importanta. Ei bine, am crezut ca va fi destul de greu sa fac planul inainte pentru ca, desi am ales subiectul, habar n-aveam ce urma sa scriu despre el. Asa ca facutul planului a inclus si putina cercetare. A trebuit sa citesc niste articole ca sa ma inspir si sa-mi dau seama ce anume vreau totusi sa scriu. Din fericire treaba a mers usor, asa ca intr-o jumatate de ora deja aveam o schita facuta.

Azi i-am aratat-o profesoarei care mi-e indrumator, care m-a ajutat sa-mi clarific treaba si mai bine (si mi-am mai rearanjat niste puncte). Ideea e ca apoi, pe drumul de la scoala spre meditatii, mi-am facut in cap toata lucrarea plus prezentarea in PowerPoint :D
Deci poate n-a fost totusi o idee rea sa-mi fac planul dinainte.

Acum sunt destul de entuziasmata de ceea ce voi scrie si sper ca entuziasmul ma va tine destul, astfel incat sa-mi rezolv si cele doua probleme majore pe care le am in momentul de fata: sa gasesc un titlu si bibliografie.

3 comentarii:

strumfita cu esarfa spunea...

ti-am dat o leapsa :D

Bogdan spunea...

Cate slide-uri o sa aiba prezentarea?

Anda spunea...

Eh, si tu acuma :)) M-am gandit cam e o sa zic, nu cate slide-uri o sa aiba :P

Trimiteți un comentariu