Leapsa

Nu stiu daca e din cauza comoditatii, sau pur si simplu din cauza ca sunt prinsa cu alte treburi (cum ar fi sesiunea), dar imi cam ignor blogurile in ultimul timp. Ca sa mai mentin putina viata pe aici, o sa preiau o leapsa de la strumfita cu esarfa, chiar daca nu e genul de leapsa pe care o iau eu de obicei, dar sa zicem ca e exercitiu de imaginatie. Asadar, trebuie sa raspund la 10 intrebari:

1.Ce iti place atat de mult sa faci incat ai plati pentru asta?
Hmm... internetul. Cred ca l-as plati la un moment dat daca ar fi absolut necesar sa-l platesc eu.

2. Daca ai afla azi ca mai ai de trait doar 5 ani, ce ai face incepand de maine?
5 ani e un timp destul de mare. Probabil as incerca sa fac ceva care sa supravietuiasca dupa ce mor eu. Nu stiu ce, dar as gasi eu. Nu cred ca viata mi-as trai-o intr-un mod diferit de cum o fac acum.

3. Daca ai castiga 1milion de $ neimpozabili, ai face ce faci acum?
Adica sa stau degeaba? Nu. Probabil as incerca sa-mi deschid o afacere si as munci mai mult.

4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie despre tine pe prima pagina a celui mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?

Uhm... nu as tine neaparat sa se scrie despre mine, nu aspir la faima. Daca trebuie neaparat sa aleg ceva, as vrea sa se scrie ca am facut ceva cu succes ... sau ca am inventat ceva ... titlul articolului... pffff... hard one... "Anda descopera *ceva*" ...

5. Ce vrei sa spuna prietenii tai la ceremonia ta funerara?
"Acum ce-o sa ne facem?"

:))

6. Ce vrei sa scrie pe piatra ta funerara?
Numele meu?

7.Cand erai mic ce raspundeai celor mai mari care te intrebau: "Ce vrei sa te faci cand vei fi mare?"
Diplomat

8. Ce ai face, daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca e imposibil sa esuezi?
Mi-as deschide o afacere :P

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?
In principiu as vrea sa ma dea drept exemplu :D

10. Daca ai putea sa te proiectezi acum in viitor in ultima zi a vietii tale, care ar fi primele 3 intrebari pe care ti le-ai adresa?
- Ce ai face in plus?
- Ce regreti ca ai facut?
- Ce domeniu va prospera? :D

Sunt plictisitoare, stiu. Imi cer umile scuze. Proiectele scot toata imaginatia din mine.

Nu stiu sincer cui sa o dau (leapsa), poate sa o ia oricine.
Category: 0 comentarii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu