Noroc - intamplare sau determinare?

Am vreo ora libera pana la meditatii, care nu e chiar asa libera (trebuie sa fac curat), dar am zis sa-mi rup vreo 10-20 minute sa mai scriu ceva pe-aici.

Acum fix o saptamana a fost o zi norocoasa. Pentru mine si pentru frate-mio. Pentru mine a fost norocoasa pentru ca am scis articolul asta si am castigat de la Buy Books un cupon de reducere de 50 de lei.

Mi-am comandat 3 carti pe care le-am ridicat azi de la posta.


Comunicarea de Criza - Cristina Coman - mi-am ales-o pentru ca am mare nevoie de ea la dizertatie. Sunt foarte incantata de ea.

Quo Vadis - Henryk Sienkiewicz - aveam doar "Potopul" de la el si Quo Vadis a fost intotdeauna pe lista mea de "must read during this lifetime".

Italiana tematica - celelalte doua carti impreuna au fost cam 45 lei si cartea asta a fost vreo 5 lei, deci mi-am luat-o mai mult ca si completare. Dar oricum cred ca am nevoie de ea, pentru ca italiana mea a devenit foarte ruginita si m-am hotarat sa mi-o pun putin la punct dupa ce termin cu dizertatia.

Intrebarea mea e in ce masura a fost chestia asta noroc sau nu? Stiu ca sunt multi bloggeri care au castigat carti de la BuyBooks, nu a fost nici o tragere la sorti, totul a tinut de blogul meu si de vointa de a scrie acel articol. Cu toate astea, exista o suma de intamplari ce nu tineau in mod necesar de mine care au dus la aceasta posibilitate: Mi-am facut blogul, am scris in el, l-am adus la Page rank 3, BuyBooks s-a hotarat sa faca aceasta campanie, strumfita a auzit de ea, a anuntat-o pe twitter si pe blogul ei si eu le-am citit in timp util.

Asta e un noroc mai pe ocolite, asa. Un noroc pur, de exemplu, a avut frate-mio in aceeasi zi. A bagat 5 lei la tonomatele alea de jucarii unde altii pierd milioane intr-o zi (pe bune) "doar sa vada cum e" si a prins un tigru (din Winnie Pooh) imens, din colectia Disney, una dintre cele mai frumoase jucarii din tot tonomatul ala.

Daca ar fi sa ne comparam, cred ca toata lumea ar putea zice ca el e mai norocos. Asa ca, pana la urma, norocul ti-l faci cu mana ta sau asa te nasti?

Either way, am nevoie de mult noroc pentru ca tocmai am aflat ca am la dispozitie pana miercuri sa-mi fac juma de dizertatie :D Poate am noroc si mai mare si intra profesorii in greva generala din 30 mai si nu mai trebuie sa-mi dau dizertatia anul asta :))
Category: 1 comentarii

Un comentariu:

Mano spunea...

Quo Vadis este frumoasa. Sper sa-ti placa.

Trimiteți un comentariu