Wishlist

Anul ăsta de ziua mea am făcut un experiment şi am postat pe blog un Wishlist, ca să-mi scutesc prietenii de chinul întrebării "ce cadou să-i luăm?" Nu ştiam exact cât de eficient urma să fie, cred că la momentul postării am făcut-o jumate de amuzament, jumate că mă cam săturasem de cadouri inutile.

***paranteză***

Apropo de cadouri inutile, toate obiectele au ele un scop, nu poţi să zici că un lucru e total inutil, şi eu mă bucur pe moment de orice, dar când îmi stau chestii pe raft 10 ani şi singurul moment când le ridic e să şterg praful de pe ele, înseamnă că nu a fost cel mai reuşit cadou din lume. O altă variantă de cadouri nereuşite: acum mulţi ani, de ziua mea, nu mai ţin minte ce vârstă împlineam, dar în jur de 10, am primit nici mai mult nici mai puţin decât 5 seturi de perii şi piepteni. Nu zic că nu e un obiect folositor, dar ce puteam eu să fac cu 5 seturi întregi?

 ***

Experimentul meu a avut succes. Absolut toate cadourile primite au fost de pe lista respectivă şi am primit cam TOT ce aveam nevoie. M-am bucurat sincer de fiecare cadou pe care l-am primit şi am simţit că am rupt blestemul cadourilor idioate. Nu pot să zic decât că mă bucur că prietenii îmi citesc blogul :)))

Ar fi frumos ca toată lumea să încerce varianta wishlistului. Ştiu că ne plac la toţi surprizele, dar câteodată parcă e mai tare să primeşti lucruri de care chiar ai nevoie decât să ai parte de surprize proaste. Just sayin'

Am văzut că sunt o grămadă de site-uri şi magazine online care încearcă să implementeze sistemul, dar nu prea funcţionează cu adevărat. Dar eu încurajez pe toată lumea să o facă, măcar o dată, să vedeţi dacă sunteţi mulţumiţi.

Noah, acuma probabil vă aşteptaţi să vă arăt wishlistul meu de Crăciun, dar de data asta nu o s-o fac :) Rămâne tot pe ziua mea.
Category: 0 comentarii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu