De la Zero

Ok, v-am promis o surpriza si acum v-o prezint: am facut un forum nou.

Desi am o gramada de "istorie" pe net, am peste 350 e contacte pe ym si msn si o multime de conturi pe forumuri si diverse site-uri... de data asta am hotarat sa nu mai reinviu nimic (ciorba reincalzita nu mai are acelasi gust) si sa fac un forum nou nout, de la zero. Asa se si numeste DeLaZero.

Nu e un nou webchart, nici un nou heya (desi am incercat sa adun fosti useri de pe ambele forumuri care acum nu mai exista), este un forum total nou, gandit altfel si oricine e binevenit pe el.

Ah, am uitat, forumul nu e doar al meu, l-am facut impreuna cu Alex (proprietarul RoTrip despre care am scris mai jos).

Momentan suntem la inceput, dar am avut reactii pozitive si sper sa reusim sa-l ridicam la nivelul asteptarilor noastre. Asteptam orice fel de feedbackuri (in special constructive :D ) Forumul l-am deschis doar azi, asa ca ii rugam pe cei dispusi sa ne ajute sa il populam putin inainte sa ii facem reclama.

Linkul e : http://delazero.us/forum

Fresh start, no drama ;-)
Category: 0 comentarii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu