Update


Stiu ca mai nou fac pauze mai lungi de 3 zile intre posturi, dar e vacanta si nah ... mai plec si eu de acasa din cand in cand.

Si ca sa fiu complet sincera, am avut alte chestii pe cap si nu prea m-am mai gandit la subiecte de abordat pe blog. De fapt nici acum nu am unul bun, asa ca doar o sa scriu cateva chestii random, pe care oricum trebuia sa le zic odata si odata, si deci, ce moment mai bun decat asta?

In primul rand, pentru cei carora cititul de bloguri le face placere, fac reclama la un nou blog: Fallen (fallen.ro). Este blogul lui krimi, dar ma laud ca l-am ajutat si eu putin :-D Si probabil voi contribui si eu cu postari pe acolo. Cu ocazia asta poate in curand o sa-mi fac si eu un blogroll (pana acum nu aveam unul pentru ca nu prea citeam alte bloguri). Ma mai gandesc :D

In legatura cu concursul... am hotarat totusi sa ma tin de cuvant si sa nu anunt castigatorul pana nu voi avea 5 entry-uri. La subiectul respectiv am 3. pe al patrulea il voi adauga din proprie initiativa :-D Fostul meu coleg Serban a scris poeziile astea pe bonuri de casa (ne plictiseam rau la lucru). Are mai multe:

1."Foaie verde trei surcele
De azi am pe card lovele"

2. "Foaie verde de Carrefour,
Versul asta n-are rima"

3. "Frunza verde de mahor
Daca ti se face dor,
Casa mea e semafor.
Becul stins,
Becul aprins,
Iti gesticulez,
Ma stramb
Si te-astept c-un
Zambet tamp :D "

Serban si-a exprimat dorinta de a face si comentariu pe text, dar nu vreau sa le fur fericirea altora :-D Mai ales ca stiu cati pasionati de limba si literatura sunteti pe acolo.

In alte ordine de idei, mai astept un entry. Puteti sa-l puneti si la subiectul asta, daca isi ia pana la urma cineva inima in dinti si vrea sa dea un exemplu pozitiv ;-)

Si ca final de post, daca tot este un post despre nimic important, va reamintesc de forumul DeLaZero : http://delazero.us
Daca n-ati intrat pana acum va astept.
Category: 0 comentarii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu