Toamna incepe viata


Dilema mare: despre ce sa mai scriu? Problema nu e ca n-as avea subiecte, ci ca am prea multe. De fapt, aveam o problema mult mai serioasa de adus in discutie, dar am hotarat sa o mai aman putin, nu mi se pare un moment foarte bun.

Cum ati observat probabil ca am schimbat si "imbracamintea" blogului, m-am gandit sa vorbesc si despre ceva relevant. Despre toamna. Nu stiu de ce, cand esti tanar, privesti toamna ca un anotimp depresiv. Probabil si eu faceam asta in "tineretile" mele. Dar acum toamna e unul dintre cele mai frumoase anotimpuri. E racoare, dar o racoare placuta, nu frig... hai ca nu o mai intind cu vremea, cred ca stiti cu totii cum e toamna :D Imi mai place toamna ca e colorata si plina de viata :D De aia am si ales un aspect colorat... Deja sunt in dilema daca sa va povestesc despre blogul meu sau despre subiectul pe care-l alesesem initial :)) Ce ma enerveaza ca nu exista emoticonuri pe blogspot. Oh, well....

Sa incep de la inceput :D Toamna incepe scoala. Asta e ultimul meu an de scoala, probabil pentru totdeauna. Si sunt putin nostalgica. As vrea sa fiu iar la liceu. Era atat de frumos 8-> Aveai atatea sperante de viitor, dar nici o grija reala... atatea posibilitati in fata... mi-e dor chiar si sa invat, mi se pare acum ca tot ceea ce invatam atunci era interesant. Tin minte ca ieseam joia seara de la meditatii la filosofie si asteptam autobuzul in statie, timp in care imi imaginam cum va fi la facultate... si facultatea a fost frumoasa. As spune chiar... boema :D Ma mai surprind cautand cateodata printre vechile cursuri. O vreme aproape ca am regretat ca am facut o facultate de placere, si nu de viitor, dar acum prefer sa ma bucur ca am avut 3 ani frumosi.

Ceea ce mi se pare ciudat e ca toti cei "mai mari" iti dau unele sfaturi, pe care noi alegem sa le ignoram, dar le dam mai departe cand ne vine randul. De exemplu, abia asteptam sa termin scoala si sa lucrez. Toti imi ziceau ca imi va fi dor de scoala dupa ce o termin, dar eu raspundeam ca nu imi va fi niciodata. Uite ca inca nici n-am terminat-o si deja imi este dor de ea.
Cand dadeam bacul primeam aceeasi replica: "bacul va fi cel mai usor examen pe care il vei da vreodata". Dupa prima sesiune din facultate am realizat ca a fost adevarat. Dar chiar si acele lucrari interminabile pe care le faceam prin anul 2 aveau farmecul lor.

Acest post este pentru cei care inca mai merg la scoala, oricati ani mai aveti de facut: bucurati-va de ea, pentru ca apoi o sa va fie dor :) Daca luati o nota proasta, peste cativa ani va veti aminti de ea cu umor, deci nu are rost sa va consumati acum. Fiti fericiti ca aveti privilegiul sa invatati, sunt unii copii in lume care inca nu-l au.
Category: 2 comentarii

2 comentarii:

Serban spunea...

Sa stii ca imi place ideea si cum e scris. Cred ca e cel mai bun articol al tau :) (aveam de gand sa iti spun asta cu mult inainte sa iti citesc postul cu negativismul, deci nu ti-o lua in cap :D).

Cristina spunea...

Eu sunt în anul 2 de facultate, dar tânjesc teribil după liceu chiar dacă era mai greu...

Trimiteți un comentariu